#MYCYBERSALE 2017 || MINYAK WANGI THE VOICE WOMAN ROSE GOLD EDITION

ASSALAMUALAIKUM..

the voice perfume

macam mana semua dah shopping ke belum? :D tanya pulak, kalau nak baca untuk entri yang lepas mengenai MYCYBERSALE di SINI. sesiapa yang nak dapatkan produk dari QUIRKY, korang laju - laju yaa, sebab hanya 5 hari sahaja online sale berlangsung, nanti terlepas peluang.

bersempena #MYCYBERSALE 2017 yang masih berlangsung sekarang ini, wani nak perkenalkan satu lagi item yang wani dapat iaitu THE VOICE PERFUME dari SHINS. Perfume yang diberi nama The Voice Woman Rose Gold Edition, berwarna keemasan sesuai lah dengan jiwa wanita, suka sangat yang gold ni kan. :D..


kenapa dipanggil The Voice Perfume? rasanya rancangan pertandingan nyanyian realiti The Voice ini sudah tidak asing lagi kan. sekarang pun dah ada pelbagai versi negara masing- masing pulak kan..ada peminat tak kat sini.. :)

wani bukan nak bercakap pasal rancangan realiti The Voice sebenarnya hii, tetapi memandangkan perfume ini dibuat khas untuk peminat - peminat The Voice,bukan peminat pun boleh juga, tak terasa jatuh hati tak tengok bentuk design perfume ni ? jadi wani nak kongsikan dengan korang semua di mana korang boleh dapatkan minyak wangi ini.

untuk pengetahuan korang semua, Shins telah mempromosikan minyak wangi jenama The Voice. minyak wangi yang dikeluarkan khas samada untuk lelaki dan wanita..Jadi, buat peminat -peminat The Voice, korang boleh  dapatkan di SHINS.MY. Banyak lagi promosi yang ditawarkan selain daripada perfume The Voice Woman Rose versi Gold Edition. kesemuanya korang boleh layari di laman web SHINS.MY.<===== klik di sini

CABUTAN BERTUAH MENANTI ANDA 



ada cabutan bertuah ke ? yessss  ada cabutan bertuah untuk pemenang- pemenang yang bertuah. best kan kalau dengar cabutan bertuah ni.. korang dapat join cabutan bertuah dengan syarat sekiranya korang berbelanja paling minimum RM 100. lagipun makin banyak penyertaan, makin cerah peluang untuk menang..

dan yang paling penting, korang juga berpeluang untuk menang tiket ke final concert The Voice. jadi tunggu apa lagi, jangan lepaskan peluang korang nak masuk cabutan bertuah nanti.. kalau dapat tuah badan.. banyak lagi sebenarnya hadiah- hadiah yang menarik.. kesemuanya korang boleh layari di laman web SHINS.MY.

THE VOICE WOMAN ROSE GOLD EDITION



Wani nak buat review sikit dengan perfume yang wani dapat ni.. kali pertama wani tengok bentuk perfume sangat unik sebab dalam bentuk mikrofon.. ingatkan mikrofon tapi sebenarnya tak ya.. hii. cabut buang kepala mikrofon tu terus nampak macam perfume :D..design dah macam nak dapat award :D..

spray jerr dah wangi semerbak.  wangi sangat dan tahan lama.  suka dengan bau yang lembut dari perfume ni..  sesuai lah dengan jiwa wani yang jenis happy- go - lucky :D..

jom dapatkan sekarang !

WEBSITE 

SHINS.MY/#MYCYBERSALE




5 Comments

  1. wahh bestnya dapat perfume tuuuuu

    ReplyDelete
  2. Cantik botol tu, keratif... boleh nyanyi sekali masa pakai minyak wangi.. hihi

    ReplyDelete
  3. Wahh.. tahniah sis dapat perfume. Memang unik sangat bentuk bekas minyak wangi ni. bestnya bila dapat. hehe

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum wrmbth sis Wani

    Salam jumaat

    semoga kita semua di berkati

    Ingatkan dapat microfon tadi

    Rupanya minyak wangi

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post