PEMENANG LAZADA ONLINE REVOLUTION BLOGGER CONTEST 2017

ASSALAMUALAIKUM...

lazada blogger contest

salam semua

debaran dah berakhir, pemenang untuk blogger contest yang dianjurkan oleh Lazada telah pun diumumkan, tengah wani online semalam, ada nampak emel masuk, rupanya emel dari Lazada nak umumkan pemenang bagi blogger contest online revolution yang lepas, dah tamat dah sale 12.12 tu ya..

dalam emel yang wani dapat, lebih 200 penyertaan daripada blogger, ramai jugak blogger yang join contest ni.. nama pemenang pun nama yang wani familiar, congrats buat semua blogger. masa mula- mula baca emel ni pandang atas bawah jugak la, lepas tu terpaku tengok ada nama "wani sukarno" hii.. tak sangka seminggu tak on blog ni ada jugak tuah nak masuk. syukur alhamdulillah..

senarai nama pemenang blogger contest seperti di atas, tahniah sekali lagi buat blogger yang bertuah. wani ada up di facebook, ramai pulak yang bersedih sebab tak menang. biasalah wani pun banyak kali dah join, ni first time ada rezeki dengan Lazada. janganlah sedih- sedih nanti Lazada buat contest yang lagi gempak hii.. sama-sama lah kita join pulak ya.

rasanya dah tamat untuk blogger contest untuk tahun ini. insyaAllah, next year in 2018, will be more exciting for Lazada to organize the contest.. I hope so,, :)

6 Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post