05 February 2018

Mr Lim’s Reunion Dinner || IKLAN TAHUN BARU CINA DARI SINGTEL

ASSALAMUALAIKUM

Semalam scroll facebook, banyak dah iklan untuk Tahun Baru Cina keluar, tak lama dah nak raya. Syukurlah, negara kita ini berbilang kaum, setiap kali nak raya akan ada iklan keluar. Kalau setiap kali nak raya memang tak lari menyentuh isu kekeluargaan. 

Iklan Tahun Baru Cina yang nak kongsi dengan korang semua sangat menyentuh perasaan. Ia membawa mesej kepada kita yang bergelar anak. Wani pun tak perasaan air mata mengalir keluar. Sedih :(. Kalau masuk bab mak ayah ni tak boleh sangat, memang mudah air mata mengalir kalau betul-betul menghayati. Korang tengok lah ya.  Kadang- kadang jauh di sudut hati mak ayah, walaupun mereka tak bercakap depan-depan, tapi dalam hati mereka nak sangat anak berada dekat dengan mereka. 

Entri pendek hari ini. Selamat menonton ! dan Selamat Tahun Baru Cina. Nak kata awal sangat, Tahun Baru Cina nak dekat dah hii

Komen
4 Komen

4 comments:

Raydah said...

betul tu. setuju sangat

Ibu Zaid said...

Salam sis wani, salam selasa lama ibu tak blog walking. Demam seminggu. haha

Selaamt beructi panjang tahun baru cina. Iklan ada banyak mesej untuk kita ambil iktibar

Zuhaira Nasrin said...

Selamat bercuti lah kita hihi :D

Siti Yang Menaip said...

btol.. iklan CNY kadang2 ade yanv makan dalam woo.. sendiri rasa terpukul kadang2 deep ke..

Blog Wani Sukarno Copyright © 2018. Designed by MaiGraphicDesign