IKLAN RAYA 2018 - RAYA CHIN - Blog Wani Sukarno

09 June 2018

IKLAN RAYA 2018 - RAYA CHIN

ASSALAMUALAIKUM

                       

Salam Sabtu semua, minggu terakhir kita menyambut Ramadan yang berbaki dalam beberapa hari lagi. InsyaAllah Jumaat minggu depan kita raya. Cuti sekolah pun dah bermula, mood raya pun dah bermula.  Iklan raya dah mula keluar, Wani tengok pun kalau yang sempat lalu lalang kat newsfeed facebook. Iklan raya ni biasalah ada yang babak sedih, babak lucu asalkan mesej raya dapat disampaikan.

Kali ini tertarik dengan Iklan raya "Raya Chin". Pelakon yang berbangsa cina ini tak ingat nama dah, tapi suka lakonan beliau dalam  slot cerekarama untuk drama Tahun Baru Cina yang lepasyang diarahkan oleh pengarah Sabri Yunus. Tajuk cerekarama tu "Kebaya Mek Hwa" kot.  Kali ini muncul dalam iklan pendek untuk raya.

Siapa yang tak tengok lagi, boleh klik video youtube di atas. Nanti kita tengok apa lagi iklan raya yang akan dikongsi.

3 comments:

Mrs Pip said...

iklan raya tahun ni byk yg best...

Mazni Azmi said...

Perjuangan mencari lailatul qadr di teruskan malam ini. Selamat berjuang di malam 25 ramadhan.

Semoga wani dapat jumpa anugerah hebat dari Allah ni. Amin

Mama Hakim said...

Mama singgah blog walking malam malam buta ni. Hehe. Iklan mana paling best taun ni?