14 June 2018

author photo
ASSALAMUALAIKUM...

                       

Salam semua

Dah sampai kampung ke tu, ke tengah sibuk merendang, membungkus ketupat, membawang hii,, esok dah nak raya ni, memang masing - masing kena sibuk juga membawang ya. Masuk pulak iklan raya dari Telekom Malaysia ni. Best - best pulak iklan raya tahun ini, Ada jerr kelainan kan,

Yang ni ada tonton tak, Soalan tipikal setiap kali berkumpul ramai - ramai. ada yang kata biasa jerr soalan macam tu dan ada yang tak boleh nak terima soalan macam tu. Apapun membawang lah jangan sampai menghiris hati dan perasaan orang dah lah ya.

Tak dapat nak menaip panjang, dapat kongsi yang ini jerr entri hari ini, Selamat membuat ketupat semua, merendang pun tak dilupa juga. :)

This post have 2 komentar

avatar
nadhie wueen delete June 14, 2018 at 4:48 PM

Memang kelakar nengok iklannya. hihi

Reply
avatar
Husniey Husain delete June 14, 2018 at 5:06 PM

Husniey ada tonton iklan raya ni, deep jugak kan.. Mak cik bawang tu walaupun gitu sebenarnya dia ada rasa prihatin.. Kelakar dan ada mesej yang tersirat

Reply


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post

Follow Me On Instagram