2 RESEPI INI NAIK POPULAR POST

ASSALAMUALAIKUM...

2 resepi ini naik popular post

Happy tak kalau pageviews naik, eh mestilah happy kan. :D. Sekarang ini, Wani  banyak boost entri di page dan group kat facebook, nak naikkan lagi pageview blog, kalau harapkan untuk orang google memang lambat lah, share entri sangat penting sebab salah satu tips untuk naikkan pageview blog. Nanti lah, next time nak cuba kongsi tips nak naikkan pageview macam mana berdasarkan pengalaman Wani lah ya.

Untuk masa sekarang sudah tentu nak share kat facebook, Sudah tentu media sosial yang famous sekarang adalah facebook.

Yang ini, Wani ada kongsi untuk resepi kentang putar noxxa di group, mencanak naik pageview hari tu. hii.. Mungkin ramai yang tak pernah dengar nak buat mashed potato guna noxxa. Alhamdulillah dapat berkongsi dengan orang lain. :). Resepi dah lama pun, cuma share jerr kat group. Tak kisah sebenarnya kongsi entri lama, asalkan entri kita tu naik. Asalnya pageview untuk entri mashed potato noxxa tu dalam 400 lebih jer. Naik sampai 2K lebih.

 Sharing daripada mereka semua pun sangat penting lagi boost entri kita. Buat masa sekarang ni naik resepi pasal noxxa. hii. ini untuk bagi semangat kat korang juga ya yang mana baru berjinak blogging tu. Taip entri kena rajinkan juga untuk share di mana - mana page di facebook.

Baca sini untuk >>>> MASHED POTATO NOXXA
Baca sini untuk >>>> KACANG KUDA NOXXA


4 Comments

  1. Seronok bila entry kita dicari dan dibaca, kan wani..

    ReplyDelete
  2. waaaa.. terbaek.. pageview pun bnyk.. boleh tuntut ilmu kat sini.. hehe

    Jemput join segmen ejulz jika sudi :)
    https://ejulz.blogspot.com/2018/07/segmen-tambah-duit-dengan-kerja-partime_1.html

    ReplyDelete
  3. Bestnya bila ramai search entri blog kita yer

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post