Tuesday, 25 July 2017

author photo
ASSALAMUALAIKUM...

promosi merdeka sales nurraysa

Salam semua

Promosi Sale yang ditunggu - tunggu sudah tiba. Sempena bulan kemerdekaan yang akan di sambut nanti,jangan lepaskan peluang keemasan ini taww.. lets grab the biggest deal of the month.. you won't feel regret. Hii .. sebab memang bila macam ni memang murah.

Produk yang dah viral sana sini, dalam radio, tv, billboard, testimoni pun dah banyak..nak cakap lebih - lebih pun.. jom siapa nak sembang boleh wassap wani ya.. 0129823590

promosi nurraysa dah bermula hari ini dan tamat bulan depan pada 31 OGOS 2017..jom tengok apa item yang tengah promosi ..























This post have 2 komentar

avatar
Cik Renex delete 25 July 2017 at 12:26

Memang promosi kaw2 btul ni.

Reply
avatar
noor azlan delete 25 July 2017 at 16:23

Tengok entri ni, tak sedar dah nak bulan 8 kan... sekejap je masa berlalu...

Reply


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post

Nuffnang