16 April 2018

author photo
ASSALAMUALAIKUM...

pilihan raya umum ke 14

Hari ini ternampak lalu lalang status di facebook bagi tahu yang semakan daftar pemilih dah boleh semak. Oooo patutlah baru - baru ini ada cuba nak semak tapi macam ada tak kena, lepas taip nombor IC dan taip kod macam tak jadi, cuba beberapa kali jugak macam tak jadi. Lepas tu terfikir risau takut takut tak boleh nak mengundi hihi..

Rupa - rupanya hari ini  boleh semak dah. Jadi, kepada rakyat Malaysia, jom lah semak tempat mengundi masing- masing ya. Baliklah mengundi, Satu undi menentukan masa hadapan negara kita. Kerajaan dah umum untuk tarikh 9 Mei adalah cuti umum untuk mengundi, jangan jadikan alasan eh..Walaupun haru biru sekejap bila dulu dengar tarikh undi jatuh hari Rabu.

Untuk semakan daftar pemilih, boleh ke link ini https://pengundi.spr.gov.my/


This post have 5 komentar

avatar
Ibu Syurga delete April 17, 2018 at 9:00 AM

Assalamualaikum & Selamat pagi. Ibu singgah blog walking. Semoga murah rezeki sis. Pergi mengundi tu wajib

Reply
avatar
Azmi Writer delete April 17, 2018 at 3:46 PM

Salam selasa, Saya singgah blogwalking. mari lah mari pergi mengundi tentukan masa depan anak bangsa

Reply
avatar
Mama Hakim delete April 17, 2018 at 5:58 PM

Mama tumpang lalu petang petang ni. Mengundi kali ini sangat sengit

Reply
avatar
Mazni Azmi delete April 18, 2018 at 2:03 PM

Salam rabu dari maznee kepada sis Wani. Selamat membuang undi wani

Reply


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post

Follow Me On Instagram