Blog Wani Sukarno

18 June 2018

RESEPI AYAM MASAK HALIA MUDAH DAN SEDAP

11:56 AM 0
ASSALAMUALAIKUM.. Salam 4 Syawal, Selamat Hari Raya semua, ke dah habis mood raya, raya kan sebulan, relax la :D. Baru sempat nak tengo...
Read More

A Fresh New Addition to Domino’s Hottest Korean Sensation

10:33 AM 0
SELANGOR, June 13, 2018 – Fall in love all over again with the sweet and spicy Ssamjeang flavors especially created by Domino’s Pizza. H...
Read More

15 June 2018

SALAM 1 SYAWAL 1439 || SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2018

5:45 AM 3
ASSALAMUALAIKUM.. Alhamdulillah setelah sebulan berpuasa, di bulan Ramadan, 1 Syawal telah tiba. Kalau bulan Ramadan,kita berebut - reb...
Read More

14 June 2018

Iklan Raya TM 2018 || MAKCIK BAWANG

11:22 AM 2
ASSALAMUALAIKUM...                         Salam semua Dah sampai kampung ke tu, ke tengah sibuk merendang, membungkus ketupat, membaw...
Read More

11 June 2018

RESEPI KERABU NANGKA MUDAH DAN SEDAP

11:23 AM 5
ASSALAMUALAIKUM Kerabu nangka yang siap sedia untuk dihidangkan Kerabu nangka, pertama kali buat selalu makan yang beli, nangka pula...
Read More

09 June 2018

IKLAN RAYA 2018 - RAYA CHIN

10:11 AM 3
ASSALAMUALAIKUM                         Salam Sabtu semua, minggu terakhir kita menyambut Ramadan yang berbaki dalam beberapa hari lagi....
Read More

07 June 2018

PRODUK DARI UNILEVER FOODS

9:41 AM 6
ASSALAMUALAIKUM...   Produk dari Unilever Foods || Entri sebelum ni banyak berderet entri resepi, tapi tak adalah hari - hari kan, mak...
Read More

05 June 2018

RESEPI HATI MASAK KICAP YANG MUDAH DAN SEDAP

10:14 AM 5
ASSALAMUALAIKUM.. Dah masuk 20 ramadan, hari raya makin hampir, dalam keseronokan nak sambut raya, tapi ramadan pun berlalu pergi. Wani...
Read More

03 June 2018

RESEPI AYAM KICAP YANG MUDAH DAN SEDAP

10:17 AM 0
ASSALAMUALAIKUM Salam 18 Ramadhan semua, dah masuk 18 ramadan dah ramai yang buat persiapan biskut raya. Rasa tahun ini tak buat kot. B...
Read More

01 June 2018

SAFI SHAYLA UNTUK WANITA BERHIJAB

11:51 AM 3
ASSALAMUALAIKUM... Tak sabar rasa nak guna shampu keluaran terbaru Safi Shayla. Rangkaian produk safi shayla banyak, tapi yang Wani dapa...
Read More

31 May 2018

RESEPI SOTONG BAKAR THAI AIR FRYER MUDAH DAN SEDAP

9:37 AM 8
ASSALAMUALAIKUM... Salam semua hari ini dah masuk 15 Ramadan, kebuntuan dah nak masak menu apa kan. Kadang - kadang nak masak tapi maca...
Read More

29 May 2018

RESEPI KUIH KERBAU GULING VIRAL

10:46 AM 3
ASSALAMUALAIKUM.. Kuih kerbau guling yang tengah viral sekarang atau nama lain adalah kuih hitam tergolong dalam jenis kuih koleh juga ...
Read More

28 May 2018

VIRAL !!! KUIH KERBAU GULING KE ATAU KUIH HITAM..

10:22 AM 1
ASSALAMUALAIKUM.. Setiap kali bulan puasa, memang akan ada makanan yang nak diviralkan, Tahun ini yang viral nama kuih kerbau guling pu...
Read More

26 May 2018

BERPUAS HATI DENGAN PRINTCIOUS

12:12 PM 4
ASSALAMUALAIKUM.. Berminggu jugak peram parcel dari Printcious ni tak buka - buka pun. Biasa kalau bungkusan sampai, teruja nak buka. K...
Read More