-->

Friday, 11 November 2016

author photo
ASSALAMUALAIKUM...


Sejak semalam lagi hujan renyai - renyai, hari ini pun di pagi hari nampak gelap langit, rupanya hujan renyai - renyai lagi hari ini. .sejuk macam nak pakai sweater...walaupun masih awal bulan 11, memang dah musimnya pun

Semalam dan hari ini ulangtahun keputeraan Sultan Kelantan.semoga Allah panjangkan usia Tuanku dan dikurniakan kesihatan yang baik untuk menerajui tampuk pemerintahan Kelantan.gambar kat bawah ni ada tu gambar Tuanku, walaupun dari jauh... depan bangunan MAJLIS AGAMA ISLAM KELANTAN.. seumur hidup ni tak pernah jumpa Sultan Kelantan depan - depan.. tak tahulah ada rezeki ke tak 


This post have 7 komentar

avatar
Unni anje delete 12 November 2016 at 08:42

Daulat Tuanku.. Sabah tak da raja. hahahaha

Reply
avatar
Jueliza Jamani delete 12 November 2016 at 09:17

Hensem sultan kelantan.. sejuń∑ yer ker

Reply
avatar
mek yunie delete 12 November 2016 at 11:01

Mek prnah jumpa jugak la dgn tuanku 2x. Skali kat airport skali dekat depan rumah sbb dtg rasmi masjid :)

Reply
avatar
Wani Sukarno delete 12 November 2016 at 16:34

@ayunie ramli bertuahnya mekkk dapat tengok . Hii sekarang ni tengok gambar jadilah asalkan kenal haaanak tengok tuan badan x tahulah bila tu

Reply
avatar
Sha Mohamed delete 12 November 2016 at 17:17

insya-Allah dengan izin Allah mesti akan ada peluang Wani berjumpa dengan Sultan Kelantan..

Reply
avatar
Warisan Petani delete 12 November 2016 at 22:16

Daulat Tuanku.
Bakal YdPA kita yang ke 15.

Reply


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post

Nuffnang