DIRGAHAYU TUANKU ..SULTAN MUHAMMAD V

ASSALAMUALAIKUM...


Sejak semalam lagi hujan renyai - renyai, hari ini pun di pagi hari nampak gelap langit, rupanya hujan renyai - renyai lagi hari ini. .sejuk macam nak pakai sweater...walaupun masih awal bulan 11, memang dah musimnya pun

Semalam dan hari ini ulangtahun keputeraan Sultan Kelantan.semoga Allah panjangkan usia Tuanku dan dikurniakan kesihatan yang baik untuk menerajui tampuk pemerintahan Kelantan.gambar kat bawah ni ada tu gambar Tuanku, walaupun dari jauh... depan bangunan MAJLIS AGAMA ISLAM KELANTAN.. seumur hidup ni tak pernah jumpa Sultan Kelantan depan - depan.. tak tahulah ada rezeki ke tak 


7 Comments

  1. Daulat Tuanku.. Sabah tak da raja. hahahaha

    ReplyDelete
  2. Hensem sultan kelantan.. sejuń∑ yer ker

    ReplyDelete
  3. Mek prnah jumpa jugak la dgn tuanku 2x. Skali kat airport skali dekat depan rumah sbb dtg rasmi masjid :)

    ReplyDelete
  4. @ayunie ramli bertuahnya mekkk dapat tengok . Hii sekarang ni tengok gambar jadilah asalkan kenal haaanak tengok tuan badan x tahulah bila tu

    ReplyDelete
  5. insya-Allah dengan izin Allah mesti akan ada peluang Wani berjumpa dengan Sultan Kelantan..

    ReplyDelete
  6. Daulat Tuanku.
    Bakal YdPA kita yang ke 15.

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post