Dapatkan Spageti Segera 3 Minit Dari Masto Pasto Dengan Harga yang Murah Sehingga 30 Jun 2019 Sahaja

Dapatkan Spageti Segera Dari Masto Pasto Dengan Harga yang Murah Hanya Di Bulan Ramadan Ini || Salam semua, salam Ramadan yang ketiga. Alhamdulillah sudah 3 hari kita berpuasa ya. Biasanya time sahur korang makan apa ya., ada lagi tak yang tak lalu makan semasa bersahur. Kalau ada yang payah nak telan untuk sahur.

spageti segera 3 minit

Meh kita makan spageti segera nak tak.Sejak dah makan dulu, rasa nak buat stok untuk bulan puasa ini. Ala 3 minit panaskan dah siap dah. Tunggu makan jerr kan. Lebih lagi time sahur tu tak lalu makan siapa geng eh, ramai ni kan. :D.

Dulu dah ada post entri kat blog, memang sedap, mudah dan jimat masa. Kalau korang nak baca link ada bawah sekali ya. Kita suka sebab tak payah nak berketung ketang kat dapur, ambil jerr sekotak ni, ikut arahan yang diberikan dah boleh terus makan.

Meh mari dekat ada berita baik untuk korang semua, Masto Pasto ada diskaun untuk korang sebanyak 15 % sekiranya korang beli spageti segera ini. Rugi kalau korang tak grab sekarang.

Seperti biasa, ada 3 jenis kesemuanya, korang boleh refer gambar di bawah ya.

spageti segera 3 minit


Spaghetti Aglio Olio With Chicken 

spageti segera 3 minit

Spaghetti Bolognese With Chicken 

spageti segera 3 minit

Spaghetti Mushroom With Creamy Sauce 

Kali ini ada diskaun lagi jimat dan murah kan. Berbaloi la untuk bulan puasa ni. 1 kotak dah ngam ngam untuk 1 orang makan. Kenyang perut. Dengan sos pun macam baru siap masak.

Kalau ada anak -anak yang nak belajar puasa tu elok dah makan yang ini. Ibu sendiri pun tak fikir banyak. Lagipun spageti dari Masto Pasto ni sesuai untuk semua peringkat usia.


Pembelian Terhad Bermula 5 Mei Hingga 30 Jun 2019 Sahaja 

Untuk follower  dan readers kesayangan, kita nak bagi diskaun istimewa, nanti korang guna promo code " BLOGGERWS", semasa membuat pembelian. Jangan lupa tau. Pembelian terhad bermula 5 May hingga 30 Jun 2019 hanya di laman web Masto Pasto.

Apa lagi cepat - cepat layari di https://www.masterpasto.com/. Siapa cepat dia dapat. hii

Nak tengok macam mana rupa spageti segera dengan siap sos, boleh tonton video di bawah ya.



Nak tahu lanjut tentang Spageti Segera ini, boleh ke social media seperti link di bawah :

Facebook: https://www.facebook.com/masterpastolioco


Post a Comment

Previous Post Next Post