-->

Monday, 19 March 2012

author photo
ASSALAMUALAIKUM...............


selamat pagi ... wani teruskan kepada resepi daging ros merah yang dah lama buat .... resepi ni macam anak beranak daging masak merah ala thai yang wani ada buat dulu... tapi yang versi ni daging direbus separuh masak,  dihiris nipis lepas tu dibakar dalam 20 minit ... ..gravy tu buat je lepas tu curah atas daging tadi... itu yang banyak bawang kat atas menutupi daging tu hihi ..wani guna bawang besar holland .. apapun ..sedap resepi ni ...wani buat ada kuah sikit .. ambil dari dapur kak wan ...terima kasih kak wan... wani bagi link je la ya .. tak boleh nak copy paste kat sini pulak ...RESEPI CITARASAWAN@ DAGING ROS MERAH 



1 komentar:

avatar
Qhaifa Nur delete 19 March 2012 at 12:03

aduh sedapnya...terliur nih

Reply


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post

Nuffnang