-->

Wednesday, 13 January 2016

author photo
ASSALAMUALAIKUM..


Selamat pagi , sebelah pagi ni, terasa suhu sejuk lagi.. Fenomena el nino dijangka akan berlarutan sehingga April ini.kawasan yang mengalami kesan yang kuat adalah bahagian negeri - negeri di utara.kalau kat sini pun dah terasa jugak.. Hari tu wani ada lalu kat tempat pembinaan jalan.. Dah la tepi jalan,tempat keluar lalu lalang masuk lori, cuaca panas lagi, debu yang beterbangan, kalau orang lalu dengan motor nasib la sedut habuk banyak - banyak. 

Kalau sebelah pagi memang  suka tengok langit, tapi bila dah nak masuk 11 pagi mulalah panas... Ini adalah Satu pesanan yang telah dikeluarkan oleh kementerian kesihatan malaysia.. Sila ambil langkah - langkah berikut dan jangan ambil remeh.. Walaupun musim panas ni pun boleh memudaratkan badan. 

This post have 0 komentar


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post

Nuffnang