Thursday, 23 February 2017

author photo
ASSALAMUALAIKUM

BRIM

senyum dari tadi tak berhenti - henti nampak,  ada makna  ke? ada makna la kan.. tersengih - sengih duit BRIM dah masuk, mana- mana yang dah LULUS, syukurlah dapat merasa la juga duit BRIM kan.. yang mana masih dalam proses, InsyaAllah, ada la tu masuk ke akaun juga.. yang mana tak lulus , mungkin ada rezeki lain yang Allah nak bagi.. mana la tahu kan.. kecoh sehari dua ni pasal BRIM, kepada sesiapa yang  dah dapat duit BRIM bukan jaminan nak gembira selalu.. manfaatlah sebaik mungkin duit BRIM yang diberi, kalau boleh sedekahkan sedikit daripada duit BRIM, tak kisah lah kalau kalian ada bela haiwan , contoh macam kucing ke , terasa nak bagi makanan paling mahal ke sekali sekala,, apa salahnya.. itu kira sedekah juga.

macam-macam  cara  sedekah yang boleh kita bagi.lagi bersedekah, lagi rezeki masuk. bonda wani selalu pesan bab sedekah ni,, sedikit bagi kita tapi Allah pandang tinggi, yang penting niat kita.. sukanya Allah kepada orang yang bersedekah..

tapi terpulang lah kan.. yang penting happy dah dapat duit BRIM kan .. :D

This post have 8 komentar

avatar
SIQAHIQA delete 23 February 2017 at 18:26

Untungnyaaaa! Ramai blogger update pasal BRIM tau. Alhamdullilah ada rezeki kan. Sape tak suka dapat duit free :D

Reply
avatar
Ana Suhana delete 23 February 2017 at 18:40

Betul tu. Sedekah bukan saja menyucikan harta malah salah satu sebab untuk Allah tambahkan rezeki untuk kita 😘

Reply
avatar
Sha Mohamed delete 23 February 2017 at 19:12

Betul tu.. Sedekah nie boleh dipelbagaikan.. Alhamdulillah.. rezeki siapa yang dapat BRiM..

Reply
avatar
Seorang Syed delete 23 February 2017 at 21:51

hehehe ada lagi duit br1m tapi sayang nak guna.

Reply
avatar
Lea Azleeya delete 24 February 2017 at 10:34

Untung laaaaaaa org tuuuuu... (ada nada jeles tu.. hahaha) Bestnye dapat brim.. :)

Reply
avatar
I am LZ delete 25 February 2017 at 15:32

Alhamdulillah ada rezeki dapat BR1M.. LZ hanya tumpang gembira.. Elok pesanan Wani sedekah sikit duit tu kann.. Tahniah.. 😄

Reply
avatar
mrhanafi delete 25 February 2017 at 22:37

siapa yang nak murah rezeki tu..amat dianjurkan bersedekah

Reply


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post

Nuffnang