Pekerjaan Firma Prop Dalam Mencari Pedagang Terbaik

Pasaran kewangan adalah kompetitif, dan pelabur mesti berjaga-jaga untuk mengimbangi risiko dan ganjaran mereka. 

Sama ada membina portfolio mereka melalui kedudukan perdagangan yang luas atau menyalin perdagangan profesional, pedagang boleh mendapat keuntungan dengan ketara melalui taktik dan menjadi pemenang di platform broker.

we copy trade

Sebuah syarikat prop atau proprietari bertanggungjawab untuk membiayai pedagang dengan modal perdagangan. 

Pedagang yang melabur melalui firma prop mungkin membayar yuran langganan atau menyerah kepada kontrak yang mengikat.

Dengan akaun perdagangan prop, pelabur melakukan perdagangan mereka dan terus berlatih untuk melaksanakan kedudukan yang lebih baik dan lebih besar, berpotensi mendapat keuntungan dari usaha mereka. 

Mereka mungkin menerima bimbingan daripada pedagang yang berpengalaman dan akses kepada alat perdagangan yang canggih, ia dapat membantu mereka menganalisis pasaran dengan betul dan menafsirkan arah pasaran.

WeMasterTrade adalah firma prop terkemuka yang menyediakan bahan latihan untuk pedagang dan membolehkan mereka berdagang dengan modal firma. 

Ia adalah ahli platform perdagangan WeCopyTrade dan firma propnya.

Melalui sumber berharga WeMaster Trade , termasuk akaun demo dan sebenar, pedagang induk telah meningkat ke puncak podium pembayaran, pakej perdagangan dan memperoleh keuntungan yang besar.

Mereka telah memperoleh pembayaran mereka melalui platform, ada yang menerima ROI yang mengagumkan dan mengumpulkan banyak penyalin dagangan.

Pedagang Utama:

1. TradingSCapital - $146,627.19 dengan 26 penyalin dagangan

2. ASB_Gold - $104,319. 13 dengan lima penyalin dagangan(akaun demo)

3. ASB_DB_EATrade - $65,892. 47 dengan satu penyalin dagangan

4. Yakuza_Invest - $47,925. 55 dengan enam penyalin dagangan

5. Peter - $37,426. 60 (akaun demo)

We Copy Trade adalah jambatan antara pedagang induk dan penyalin dagangan, yang membolehkan pemula menyalin strategi perdagangan pelabur berpengalaman. 

Walaupun WeMasterTrade memberikan pembayaran kepada setiap akaun pedagang, WeCopyTrade memberi kuasa kepada penyalin dagangan untuk menyemak rekod prestasi terbaik dan melabur dalam pasaran pilihan mereka, termasuk mata wang kripto, bursa saham dan forex.

Pedagang induk menentukan yuran langganan bulanan untuk penyalin menggunakan perkhidmatan mereka. 

Walau bagaimanapun, setiap penyalin dagangan mesti terlebih dahulu membuka akaun dagangan dengan broker dan berhubung dengan pelabur profesional. 

WeCopyTrade mempunyai ciri pengurusan risiko yang luas untuk membantu penyalin melindungi aset mereka tanpa kehilangannya kepada pedagang berisiko.

Melalui kegigihan dan pengawasan pasaran , pedagang-pedagang ini telah menerima pembayaran yang ketara:

Simon Ma (Hong Kong) - $9,527.75
Aiden Fortin (Kanada) - $10,695.11
Farhan Ismail (Malaysia) – $11,654.33
Charles Moore (Amerika Syarikat) – $10,773. 00
Joshua Moore (Australia) – $9,734.22

Syarikat Firma Prop adalah sumber pembiayaan bagi sesetengah pedagang, melengkapkan mereka dengan modal untuk memanfaatkan dan keuntungan dari. 

Dengan pendidikan dan pengalaman melalui kursus WeMasterTrade, pedagang boleh mula meningkatkan pendapatan mereka sambil mempertimbangkan risiko.

Mengenai Pengarang

Francis Sigler adalah seorang pedagang yang berpengalaman yang terutamanya berdagang dalam pertukaran cryptocurrency. 

Walaupun syiling peer-to-peer eksotik seperti Dogecoin paling menarik minatnya, dia juga melabur dalam syiling stabil dan mata wang kripto pembayaran dan menyediakan panduan untuk pedagang baharu.

Post a Comment

Previous Post Next Post