INGINKAN KELAINAN UNTUK HADIAH HARI JADI. JOM KE PRINTCIOUS.COM

ASSALAMUALAIKUM...

printcious

Perkataan hadiah kalau dah sebut, mesti dikaitkan dengan "surprise". Betul tak ? . Sebabnya hadiah biasanya kita pun tak tahu orang nak hadiahkan apa dekat kita. Dengan perasaan terujanya nak buka kotak hadiah dah menggambarkan betapa gembiranya perasaan orang yang menerima hadiah tersebut. Lebih - lebih lagi, kalau nak bagi hadiah untuk hari jadi buat yang tersayang.

Sebut sahaja "hadiah", dah buntu dah dalam fikiran nak bagi hadiah apa. Ada tak korang mengalami situasi tersebut. Sekali - sekala macam terasa dah boring nak bagi hadiah yang selalu kita bagi. Kalau boleh nak juga mencari kelainan sikit untuk hadiah hari jadi supaya hadiah tersebut boleh dijadikan kenangan dan memori yang indah buat si penerima.

PRINTCIOUS.COM 


Sekiranya ada yang masih tercari - cari idea nak bagi kelainan untuk hadiah hari jadi kali ini, korang boleh pergi ke laman web Printcious.com ataupun korang boleh klik di sini >>>> birthday present ideas . Pelbagai hadiah yang boleh dipilih dan yang istimewanya, korang boleh personalised sendiri ikut kreativiti untuk dihadiahkan kepada tersayang, tak kisah samada hadiah hari jadi buat rakan sekerja, ahli keluarga, teman rapat, ibu dan ayah, dan sesiapa sahaja.

Kan best, kalau hadiah yang kita nak hadiahkan dekat seseorang kita boleh DIY sendiri, Bila DIY sendiri, si penerima hadiah akan terasa lebih dihargai sebab hadiah yang dapat bukan sebarang hadiah. Siap boleh buat kenangan lagi. :)

Jom kita tengok apa lagi hadiah yang sesuai untuk hadiah hari jadi. Banyak sangat kalau buka laman web Printcious. Macam- macam ada. Pening nak pilih :D


PELBAGAI PILIHAN UNTUK HADIAH HARI JADI  DI PRINTCIOUS.COM


THE BEST BIRTHDAY GIFTS IN MALAYSIA
It's their birthday! Convey and express your special birthday wishes to that special person with a wonderful and perfect birthday gift from the house of Printcious and make that day a memorable one. Be it the birthday of your family member or your dearest friend or your spouse, we are well-equipped with an assorted range of marvellous birthday gifts which will make the recipients go speechless and we can send all your gifts to the whole of Malaysia.
Hadiah -  hadiah yang disediakan di Printcious.com, korang jangan risau. Ke semuanya sesuai untuk semua peringkat umur. Sekiranya pembelian dilakukan melebihi RM 90 ke atas, kos penghantaran adalah percuma lagi. nak tak ? Pelbagai hadiah yang sedia ada, design yang cantik dah, personalised sendiri kemudian dapat postage free lagi.

Nanti, hadiah korang boleh pilih yang bersesuaian dengan jiwa penerima hadiah nanti, Sekiranya korang ada plan nak bagi birthday gifts for friends, lagi banyak pilihan di sini. Di antara pilihan hadiah yang ada di Printcious.com rujuk gambar di bawah.






Dalam banyak- banyak hadiah kat sini, berkenan sangat tengok canvas. Nanti nak pilih satu untuk diri sendiri.hihi. Kalau korang nak hadiahkan sebagai hadiah hari jadi pun sesuai dah sangat. Pilih produk yang mana berkenan di hati, letak gambar dan dah boleh mula untuk design  nak tambah teks sendiri ke ataupun ikut kreativiti masing - masing.




CARA NAK ORDER DI PRINTCIOUS.COM

Bagi yang masih tak faham bagaimana nak order ?, boleh rujuk gambar di bawah. Wani nak tunjuk sikit step by step macam mana nak order. Kesimpulannya ada 4 steps yang mudah.


Mula - mula sekali, perlu register sebagai member untuk memudahkan korang login nanti. Kemudian,  baru boleh pilih produk yang berminat, Wani tunjuk untuk contoh produk canvas. Kemudian boleh klik "start designing". 



Dah klik, kemudian keluar macam ni, Frame dah cantik sesuai dengan tema untuk hari jadi. Di sini, korang hanya perlu letak gambar  yang disukai dan boleh edit nak tambah teks dan juga background.


Ok dah siap, nampak kosong sebab tak klik nak letak gambar, nak tunjuk contoh kat korang sahaja, untuk korang mudah faham. Nanti letak lah gambar ya. Design cantik - cantik, boleh teruskan ke langkah seterusnya "add to cart".




Seterusnya, boleh terus checkout untuk pembayaran. Nanti isi semua details dan ikut langkah yang diberi.


Jangan risau, pembayaran secara online banking semua ada ikut pilihan bank masing- masing.



Banyak pilihan produk yang boleh dipilih untuk dijadikan hadiah di Printcious.com kan. Sekiranya korang tercari -cari juga untuk mug printing di Malaysia, boleh ke link tersebut. Ataupun kalau ada sesiapa nak adakan birthday party nak bagi kelainan sikit dalam majlis birthday party, korang boleh juga meriahkan suasana dengan birthday party photo booth.

Semoga hadiah yang kita hadiahkan kepada seseorang dapat diabadikan sebagai kenangan dan memori yang tidak dapat dilupakan dan orang pun menghargai pemberian kita. Printcious.com memang memberikan sentuhan magik untuk hadiah anda.


Untuk maklumat lanjut, boleh layari di laman web dan laman sosial yang lain seperti di bawah :  




4 Comments

  1. masuk printcious pening hhahha rambang mata nak pilih

    ReplyDelete
  2. tak pyah pening2 nak bg hadiah pe.. beli online mcm ni pun ok..

    ReplyDelete
  3. suka dengan hasil kerja printcious

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post