ASHRIN FOOD || PELBAGAI PILIHAN SANDWICH CITARASA TERKINI

ASSALAMUALAIKUM..

ashrin food

salam semua

Kebiasaannya, sandwich sinonim untuk diambil sebagai makanan untuk sarapan pagi kan, menu yang paling cepat untuk disiapkan menyebabkan sandwich menjadi pilihan utama. Tapi sekarang, istilah sandwich hanya untuk sarapan pagi tidak boleh dipakai dah. Zaman sekarang, industri makanan "homemade" sememangnya permintaan yang sangat tinggi. Disebabkan faktor inilah, inovasi ASHRIN FOOD telah maju setapak dalam memenuhi permintaan pelanggan untuk menjadi pembekal sandwich dan penghantaran sandwich.

Jom, kita berkenalan dulu dengan Ashrin Food. Ashrin Food telah bermula pada bulan November 2017.Sandwich homemade yang bertapak di Danau Kota. Pengasas Ashrin Food ini adalah Puan Zushazrina Zulkifli atau panggilan lain Puan Rin. Seorang usahawan muda Malaysia.

Sebelum ini Puan Rin seorang bekas pegawai bank. Puan Rin juga merupakan peserta Akuip  Tv3 pada tahun 2014. Tak sangka bekas pegawai bank pun ada semangat yang kuat untuk berniaga.


PEMBEKAL SANDWICH DI KUALA LUMPUR 

Untuk pengetahuan korang semua, ASHRIN FOOD adalah merupakan pembekal sandwich di sekitar Kuala Lumpur. ASHRIN FOOD juga ada menyediakan servis seperti berikut :


1. Sandwich delivery iaitu penghantaran sandwich kepada pelanggan. Tidak terhad untuk penghantaran di rumah sahaja, di pejabat ataupun untuk jamuan, potluck, majlis / event pun boleh

2. Sandwich supplier atau pun pembekal sandwich buat kepada sesiapa yang mempunyai bisnes seperti gerai, restoran, kiosk, hospital  dan lain-lain, pelbagai menu sandwich dari ASHRIN FOOD untuk diborong dan keistimewaanya ke semua sandwich ini mempunyai harga borong.

Ini bermaksud anda boleh meletakkan sandwich di tempat perniagaan anda dan keuntungan adalah sangat berbaloi

3. ASHRIN FOOD juga ada menyediakan  Sandwich Box Surprise kepada pelanggan yang ingin membuat kejutan samada kepada rakan- rakan, ahli keluarga dan sesiapa sahaja.

KATEGORI ASHRIN SANDWICH 

Pelbagai pilihan kategori  sandwich yang ditawarkan di Ashrin Food untuk memenuhi citarasa pelanggan. Di antara yang disediakan adalah :

1. Mini sandwich



2. Sandwich Boxes


3. Single sandwich



10 JENIS ASHRIN SANDWICH 

Untuk memenuhi citarasa pelanggan, Ashrin Food telah mengeluarkan 10 jenis Ashrin sandwich. Kesemuanya adalah untuk kepuasan pelanggan. Jom, tengok apa yang istimewa dengan Ashrin sandwich :

1. Tuna


2. Fish


3.  Chicken


4. Sardine


5. Crab

6. Cheese


7. Prawn



8. Egg Mayo / Egg Mayo Vege



9. Coeslow


10. Salad vege


Bercakap tentang sandwich homemade ini, sudah semestinya terbayang oleh kita bayangan sandwich yang fresh, lazat dan sedap yang menjanjikan kekenyangan anda dan kepuasan hati anda. Lagipun,sandwich dari Ashrin Food adalah keluaran bumiputera Malaysia dan dijamin halal toyyiban. Jadi anda tak perlu risau.

Servis penghantaran dari rumah ke rumah juga disediakan dari pihak Ashrin Food sekiranya pelanggan membuat pesanan dan menginginkan khidmat delivery untuk dihantar ke rumah. Di mana-mana sahaja anda semua boleh menikmati sandwish homemade dari Ashrin Food ini .

KENAPA PERLU PILIH ASHRIN SANDWICH ?

1. Terdapat 10 jenis sandwich Ashrin yang patut anda cuba, dah tengok kan gambar semua kat atas, semuanya memikat selera seperti tuna, ayam, sardin, cheese, crab, prawn, egg mayo, vege, coeslow dan juga fish.

2. Pelanggan boleh memilih kategori sandwich yang disediakan samada nak mini sandwich, sandwich boxes, single sandwich ataupun superbig sandwich

3. Pelanggan juga boleh memilih samada nak ada sayur, tanpa sayur dan nak pedas ataupun yang biasa.

4. Roti yang digunakan untuk membuat sandwich adalah tidak terlalu tebal, tidak keras dan tidak terlalu lembut.

5. Inti yang digunakan dimasak terlebih dahulu dan mengikut citarasa anda

6. Setiap kepingan sandwich mempunyai inti yang banyak

7. Kotak sandwich  dan packaging yang digunakan  adalah yang berkualiti

8. Dari segi ketahanan atau tarikh luput, Ashrin Food amat peka tentang hal ini dan sentiasa memastikan packaging setiap sandwich di letakkan tarikh luput. Jadi, pelanggan pun tidak akan was- was sekiranya dijual ditempat anda.

9. Sekiranya pelanggan ingin menghantar kepada seseorang, Ashrin Food juga menyediakan servis free notes ataupun wishes.

10. Setiap pembelian melebihi RM 100 ke atas, anda layak mendapat free gift ataupun other menu

Sandwich Ashrin menu yang sesuai ke semua peringkat usia samada kanak-kanak, dewasa. Kesemuanya dapat menikmati kelazatan sandwich ini. Untuk majlis dan jamuan makan juga sangat sesuai dihidangkan dengan Ashrin sandwich.

MENU SAMPINGAN 

Ashrin Food juga ada menyediakan menu sampingan iaitu coklat boxes dan coklat jar. Boleh layari mana - mana media sosial Ashrin food untuk melihat pelbagai koleksi coklat boxes yang ditawarkan dengan harga mampu milik.


AKTIVITI YANG TELAH DIJALANKAN OLEH ASHRIN FOOD

1. Membekal sandwich di hospital sekitar Kuala Lumpur
2. Membekal sandwich ke Caltex dan BHP kawasan Ampang,Jalan Kuching dan di beberapa tempat
3. Mood Republik supplier Kuala Lumpur 2017
4. Projek Sandwich Percuma untuk orang awam dan juga gelandangan pada tahun 2018 ini
5. Juga membekalkan ke bazaar dan event atau majlis di sekitar Kuala Lumpur


JOM JADI AGENT ASHRIN FOOD 

Bagi sesiapa yang ingin menjana pendapatan secara offline dan online,anda boleh menjadi agent Ashrin Food. Hari -hari nak duit masuk bank tak, jom jadi Agent Ashrin Food, anda takkan rugi sebab banyak keistimewaan yang ditawarkan.

Salah satunya anda tak perlu simpan barang. Tak perlu jual apa - apa. apa, yang anda perlu buat hanya mempromosikan untuk mendapatkan pelanggan yang berminat nak beli sandwich. Komisen dapat, bonus pun dapat di akhir tahun.. Best betul jadi agent kan

Tak kisah sekiranya anda tinggal di negeri mana sekalipun asalkan di Malaysia, anda tetap boleh jadi agent, tidak hanya terhad untuk agent di Kuala Lumpur saja. Menarik tak !!. Di mana- mana sahaja pun boleh asalkan ada telefon untuk mudah dihubungi. Sekarang, semua nak cari duit poket lebih. dan tak rugi juga sebab anda boleh belajar bisnes secara sambilan juga.

WAKTU OPERASI DAN PENGHANTARAN

Ashrin Food beroperasi pada setiap hari pada pukul 8 pagi hingga 9 malam. Servis penghantran disediakan untuk  ke tempat anda dan bagi  untuk self pickup, anda boleh dapatkan di Danau Kota


MEDIA SOSIAL ASHRIN FOOD 

Sekiranya,anda nak beli sandwich Ashrin, nak buat surprise ke atau surprise chocolate box, nak jana pendapatan, nak borong sandwich, ataupun nak cari sandwich vendor untuk diletakkan di tempat anda, boleh hubungi segera.

Kalau terasa nak intai - intai dulu media sosial Ashrin Food, boleh intai dulu ya. kat bawah adalah kesemua senarai media sosial Ashrin Food. 

Untuk maklumat lanjut berkenaan Ashrin Food, boleh hubungi

Website : https://ashrinfood.blogspot.my/

Facebook : https://www.facebook.com/PembekalSandwich/

8 Comments

  1. Menarik ni, kalau nak buat party or event, senang just tempah sandwich sebagai menu tambahan .... pilihan pun banyak .... crab tu mcm menarik...

    ReplyDelete
  2. Banyak pilihan. Kalau rasa nak buat makan-makan boleh terus order je

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum. Saya singgah sini... follow blog wani.

    ReplyDelete
  4. bestnyer banyak pilihan camni...hari2 sandwich pun xpe...semua fav esp tuna tu..hhehe

    ReplyDelete
  5. Teringat jutawan hartanah yang jatuh bankrap masa gawat hari tu

    bangkit semula dengan sandwich

    sekarang ni dah kaya balik

    ReplyDelete
  6. wow bestnya pelbagai variasi sandwich..kalau lah dekat dah lama dahku oder hehe

    ReplyDelete
  7. boleh buat menu lunch nie.. mengenyangkan..

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post