3 TIPS PENGGUNAAN COLLAGEN SOAP

ASSALAMUALAIKUM...

3 tips penggunaan collagen soap

3 TIPS PENGGUNAAN COLLAGEN SOAP || Pencuci muka sekarang dah ada banyak jenis, ada yang jenis cecair dan ada juga yang dalam bentuk sabun, Tak kisah yang mana satu jenis pencuci muka yang anda gunakan yang penting adalah serasi dengan kulit muka.

Untuk sesiapa yang menggunakan jenis sabun terutamanya sabun kolagen untuk kulit muka, Wani nak share 3 tips penggunaan sabun kolagen, Untuk pencuci kulit wajah, Wani guna sabun kolagen nurraysa. Alhamdulillah guna sejak tahun 2016 sampai sekarang, masih setia dengan sabun kolagen ini, tak tukar sebab dah serasi dengan kulit muka hii..

Jom Wani share apa 3 tips penggunaan sabun kolagen

3 TIPS PENGGUNAAN COLLAGEN SOAP

1. Untuk kulit normal memadai 2 kali sehari, manakal kulit berminyak 3 kali sehari dan kulit kering 1 kali sehari, bergantung kepada keselesaan dan kesesuaian kulit.

2. Sebenarnya untuk mencuci kulit muka mempunyai tempoh masa yang tertentu
 a. untuk kulit berminyak gosok 3 minit dan terus bilas
 b. untuk kulit kering kurang dari seminit dan bilas
 c. untuk kulit normal dalam 1 minit dan bilas

3. Bagi sabun Nurraysa ini, ikut testimoni dari Wani sendiri,  teruskan mencuci muka dengan sabun Nurraysa setiap hari selama 3 hingga 4 bulan untuk hasil yang terbaik. Jangan berhenti sekerat jalan hanya untuk beberapa hari atau minggu. Nak nampak hasil, bergantung kepada keadaan kulit muka kita.

Macam mana nak jimatkan sabun Nurraysa, tonton video di bawah. Wani mula pakai masa penghujung tahun 2016. Alhamdulillah, kulit makin lama makin sihat dan tak ada masalah macam dulu.

                          


3 Comments

  1. tips terbaek :)

    Jemput join segmen ejulz jika sudi :)
    https://ejulz.blogspot.com/2018/07/segmen-tambah-duit-dengan-kerja-partime_1.html

    ReplyDelete
  2. Selamat pagi Ibu ucapkan, nak pakai sabun kolagen pun ada cara

    ReplyDelete
  3. Nice sharing sis, Mama singgah pagi rabu.

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post