BELI DAN MENANG DI LAZADA BIG BABY FAIR JULAI 2018

ASSALAMUALAIKUM..

Beli dan menang di Lazada Big Baby Fair Julai 2018

Salam semua

BELI DAN MENANG DI LAZADA BIG BABY FAIR JULAI 2018 || Ada berita baik untuk yang bergelar mommy di luar sana dan tak lupa juga bakal mommy, korang tahu tak Lazada sekarang ini sedang mengadakan Big Baby Fair, kiranya The Biggest Online Baby Event di Lazada. Jualan Big Baby Fair ini telah berlangsung pada 25 Julai dan akan berakhir pada 29 Julai nanti. Promosi sangat menarik sebab terdiri daripada 18 jenama yang terlibat di antaranya jenama yang tidak asing lagi seperti Drypers, Dutch lady, Huggies dan banyak lagi.

PELBAGAI BARANGAN BAYI DENGAN DISKAUN SEHINGGA 80%

Pelbagai produk barangan bayi yang ditawarkan dengan tawaran eksklusif dan juga  harga yang berbaloi dengan diskaun sehingga 80 %. Terkejut tak ?  Sebab itu, Wani seru sangat golongan ibu - ibu dan bakal ibu - ibu yang akan menimang cahaya mata tak lama lagi, mesti korang nak beli barangan bayi yang semestinya dapat dengan harga yang berbaloi dan masuk dengan bajet korang kan. Barangan bayi tak akan lengkap sekiranya korang tak terjah tengok sendiri di laman sesawang Lazada.

Untuk mengetahui pelbagai barangan bayi yang dijual sempena Big Baby Fair ini, korang boleh klik di https://www.lazada.com.my/pages/big-baby-fair?hybrid=1


Tidak dinafikan ramai yang memberi komen positif apabila Lazada mengadakan sale seperti ini, produk barangan bayi lebih murah berbanding di pasaran. Adik Wani selalu online shopping dengan Lazada dan selalunya akan beli pampers banyak - banyak  untuk anak dia, memang murah dia cakap nak banding dengan harga di pasaran.


5 TAWARAN MENARIK MENANTI ANDA SEMUA 

Wow apa tawaran menarik itu, untuk pengetahuan korang semua, sudah tentu Lazada memberikan tawaran menarik sempena Big Baby Fair berlangsung. Korang jangan lepaskan peluang yang terhad ini yang hanya berlangsung untuk 5 hari ini ya.


Ramai yang tertunggu - tunggu untuk flash sale, jadi korang kena standby depan laptop masing - masing takut terlepas peluang untuk nak beli barang yang korang nak. Kalau tak pun paling senang download app Lazada di Google play ataupun app store. Sekarang dah mudah, semuanya di hujung jari kan. Kalau tengok kat situ, semuanya dah jadi harga murah selepas diskaun, kalau sindrom mak - mak, habis semua barang diborongnya.


Selain daripada flash sale, ada penghantaran percuma, baucer, hot deals di bawah RM 49 dan juga lagi jimat kalau korang beli secara bundle. Semuanya untuk memudahkan korang untuk shopping nanti.

JOM JOIN LAZADA'S BIG BABY FAIR FACEBOOK EVENT



Sambil shopping tu, jangan lupa jemput join untuk Lazada's Big Baby Fair yang berlangsung juga di facebook. Dan korang juga berpeluang untuk menjadi pemenang bertuah. Nak ke tak nak ?

BAGAIMANA UNTUK JOIN ? 

Untuk join senang saja, sila ke https://www.facebook.com/events/1807434032675299/ dan klik "GOING". Facebook event ini hanya berlangsung sehingga 29 Julai ini bersamaan hari Ahad depan. Untuk menjadi salah seorang pemenang bertuah, hadiah akan di "unlock" sekiranya memenuhi syarat seperti di bawah :

1,000 "GOING" - 10% OFF Voucher ( T&C apply )
3,000 "GOING"  - 4X LACTOKID 3 Comfortis (6 pack )
5,000 GOING" - 3X Sweet Heart Paris ST PALMA
12,000 "GOING" - 5X My Dear Baby Playpen

Cepat - cepat join, mana tahu peluang besar untuk korang menang menjadi salah seorang pemenang bertuah. Hadiah sangat menarik.

Untuk maklumat lanjut tentang terma dan syarat boleh rujuk di SINI

JOM SEMUA JANGAN LUPA UNTUK SHOPPING DI LAZADA BIG BABY FAIR !!!










3 Comments

  1. Bestnya ada baby fair.. tengah pregnant ni best nak cuci mata.. hehhe

    Love ladylisaa.com

    ReplyDelete
  2. Baby fair timeee.. best ni cuci mata barangan baby

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post