ZStar Global Menyediakan Servis Pemasaran Digital Untuk Membantu Pemilik Bisnes

ZStar Global Menyediakan Servis Pemasaran Digital Untuk Membantu Pemilik Bisnes | Salam semua, sejak pandemik Covid 19 melanda negara kita, ramai pemilik yang ada bisnes terutamanya dapat rasa tekanan dengan keadaan sekarang. Bisnes pun tak berjalan dengan lancar seperti yang kita rancangkan kan. Nak target kan untuk jualan pun tak sampai. Tak kira lah bisnes apa pun, semua menghadapi masalah yang sama. Sebab dengan situasi sekarang ini, ramai orang lebih suka duduk di rumah. 

ZStar Global Agensi Pemasaran Digital

Jadi, sudah tiba masanya untuk kita ubah perancangan dalam bisnes. Tak boleh duduk sangat dalam zon selesa. Kena fikirkan strategi yang lain untuk lonjakkan balik bisnes yang kita dah ada sekarang kan. Zaman sekarang ini kan, semua dah hujung jari, kena gunakan sebaik mungkin teknologi yang ada. 


Tapi, sekiranya kalian dah buntu macam mana nak mula balik, tak tahu nak mula dari mana, sis nak cadangkan untuk kalian semua dengan ZStar Global, salah satu agensi pemasaran digital untuk membantu pemilik bisnes di luar sana. Sis rasa, pemilik bisnes biasanya mempunyai masalah macam mana nak buat "brand awareness" tentang produk yang dijual.  Nak buat konvensional ke atau nak buat secara online. 

ZStar Global Agensi Pemasaran Digital


Dalam dunia digital di hujung jari sekarang ini menyebabkan ramai pembeli telah beralih untuk membeli secara online. Penggunaan media sosial seperti facebook, instagram, youtube, whatsapp, messenger dan banyak lagi telah menjadi medan untuk memperkenalkan produk yang dijual. Jika terkena dengan audiens yang tepat, proses jual beli boleh berlaku. 


Sebab itu lah pentingnya media sosial dalam mempromosikan produk. Masalah untuk pemilik bisnes sekarang adalah bagaimana nak mula dan menggunakan dengan betul ke semua media sosial dalam hala tuju untuk bisnes. Nak buat pengurusan dalam media sosial untuk bisnes ini bukan mudah. Pening kepala nak fikir kan. 


ZStar Global Rakan Pemasaran Digital ( Your Marketing Partner ) 

Kali pertama juga sis dengar ZStar Global, bila layari kat laman web ZStar Global, baru sis faham. Untuk pengetahuan semua, ZStar Global adalah agensi pemasaran digital yang ditubuhkan sejak tahun 2016. Kenapa sis cakap ZStar Global ini adalah rakan pemasaran digital. Ini adalah kerana objektif ZStar Global adalah untuk membantu mengembangkan bisnes melalui strategi dan kaedah pemasaran digital. 

ZStar Global your marketing partner

6 Sebab Kenapa Perlu Memilih ZStar Global ? 

Banyak kelebihan yang ada di ZStar Global. Ke semuanya adalah untuk memastikan pelanggan berpuas hati dengan servis pemasaran digital dari ZStar Global. 

1. Mempunyai 5 Tahun Pengalaman 

ZStar Global telah mempunyai pengalaman lima tahun dalam menyediakan servis pemasaran digital untuk membantu pemilik bisnes di luar sana. ZStar Global telah banyak membantu klien - klien yang mengambil servis pemasaran digital.

Apa yang sis perhatikan di facebook page ZStar Global, sudah banyak produk - produk yang telah ada strategi penjenamaan oleh ZStar Global seperti : 

1. JOUI
2. CELLISE Ionised Honey Serum
3. Zensuous ( Aromatheraphy Oil ) 
4. IDOROMO

2. Servis Pemasaran Digital Yang Ditawarkan Di ZStar Global ( All-In-One Marketing Service ) 

ZStar Global Agensi Pemasaran Digital
Gambar : Servis pemasaran digital yang disediakan oleh ZStar Global

Disebabkan aktiviti jual beli sekarang ini banyak dilakukan secara online, sis rasa ke semua pemilik bisnes perlu ada kesedaran untuk meluaskan empayar bisnes lebih jauh dengan menggunakan platform digital yang ada. Rugi rasanya kalau tak ambil peluang yang ada kan. Tak salah untuk melabur sedikit bagi hasil untuk jangka masa panjang. 

Jadi, apa servis pemasaran digital yang ditawarkan oleh ZStar Global ini ?. Di antara servis yang ditawarkan di ZStar Global adalah : 

1. Menghasilkan video produk untuk bisnes
2. Mengambil gambar produk  
3. Menghasilkan reka bentuk poster untuk perniagaan
4. Menyediakan copywriting untuk produk
5. Kempen yang dijalankan oleh influencer
6. Mensasarkan iklan Facebook ads untuk bisnes
7. Membantu pemilik bisnes untuk menyediakan Google ads
8. Menyediakan auto chatbox untuk bisnes 
9. Mempromosikan produk secara live streaming
10. Menyediakan servis digital untuk pelanggan samaada melalui emel, saluran media sosial atau pun laman web. 

Banyak tu servis yang ditawarkan supaya produk dapat disasarkan kepada target audiens yang tepat. Dari penghasilan video produk hinggalah untuk target jualan produk. 

ZStar Global Agensi Pemasaran Digital
Gambar : Salah satu aktiviti dari belakang tabir yang dijalankan oleh ZStar Global 

Untuk strategi pemasaran bukan setakat hanya buat video produk atau gambar yang cantik. Kempen yang dijalankan oleh influencer juga memainkan peranan penting. Pening nak cari influencer ? Serahkan saja dekat ZStar Global, team mereka akan uruskan. 

Nak bagi nampak kelainan dalam strategi pemasaran produk, video marketing yang menggunakan influencer dan juga untuk live streaming ini sekaligus dapat berhubung secara langsung dengan bakal pembeli. 

Video di bawah ini adalah di antara servis - servis yang disediakan oleh ZStar Global. 

             

3. Pakar Pemasaran Digital Di Malaysia ( Digital Marketing Specialist ) 

ZStar Global as a media planning professional

Dengan pasukan kerja yang profesional dan berpengalaman, ZStar Global mampu untuk menjadi pakar pemasaran digital dalam menyediakan servis pemasaran digital untuk pelanggan. ZStar Global juga telah diiktiraf oleh Facebook sebagai Media Planning Professional. 

4. Servis Boleh Dipilih Dalam Bentuk Pakej

ZStar Global services plan

Berita baik untuk pemilik bisnes di luar sana, servis yang disediakan boleh dipilih dalam bentuk pakej. Jadi, boleh nampak secara telus apa servis yang disediakan dalam bentuk pakej mengikut bajet yang telah disediakan. 

5. Menawarkan Khidmat Rundingan Percuma 

ZStar Global juga ada menawarkan khidmat rundingan percuma untuk mengenal pasti masalah yang ada bagi pihak klien daripada konsultan yang berpengalaman. Benda boleh berbincang terlebih dahulu kan. Kalau nak khidmat rundingan percuma, cepat - cepat mesej ataupun whatsapp untuk sesi pertemuan. 

6. Hasil Dapat Dilihat Dalam Masa 14 Hari ( Sales Proven Result ) 

ZStar global  sales proven result


Bukan setakat untuk servis pemasaran digital saja, ZStar Global juga akan menunjukkan hasil kepada pihak klien yang dapat dilihat dalam tempoh 14 hari selepas ke semua servis pemasaran digital di lakukan. Pihak klien pun tidak perlu risau. Ke semuanya diuruskan oleh pasukan kerja yang profesional.

Hasil Kerja Dari ZStar Global 

Kali pertama tengok hasil kerja dari ZStar Global ini pun dah rasa macam wow sangat. Ini adalah sebahagian dari hasil kerja Zstar Global. Kalau korang nak tengok yang lain boleh ke laman web ZStar Global. 

ZStar Global photo shooting

ZStar Global photo shooting

ZStar Global photo shooting


Kalau ikut pendapat sis, kadang- kadang kita risau sangat pasal kos untuk marketing, sedangkan kita patut risau sekiranya produk kita tidak dikenali orang. Nak ke macam tu. Jadi, buat pemilik bisnes di luar sana, yang ingin menggunakan servis dari ZStar Global, silalah layari laman web rasmi dan juga media sosial seperti di bawah ya. 

Bagi yang baru mula berjinak untuk berniaga atau pun tidak tahu macam mana nak buat strategi pemasaran untuk produk masing - masing. ZStar Global boleh membantu untuk menaikkan jenama dan jualan produk anda.

Untuk maklumat lanjut,  sila layari di media sosial ZStar Global 


Alamat 

ZStar Global | Your Marketing Partner
Block B-2-5, Level 2 Northpoint, 
Mid Valley Mall City, 
No.1, Medan Syed Putra Utara, 
59200 Kuala Lumpur

0127723480/ 0327031398

Website  | Instagram Facebook

Post a Comment

Previous Post Next Post