-->

Thursday, 8 April 2021

author photo

Jadual Waktu Berbuka Puasa Dan Imsak Bagi Negeri Kelantan 2021 / 1442H | Salam semua, dalam beberapa hari lagi seluruh umat islam akan menyambut Ramadhan Al Mubarak. Semoga dipermudahkan urusan semua untuk menjalani ibadah puasa. Dikurniakan kesihatan yang baik. Walaupun tahun kedua masih dalam pandemik. Sis pun kalau bulan puasa nanti memang jadual seharian pun macam dah berubah dah sikit. 


Tapi tahun ni dah banyak kelonggaran sikit kan. Bazar pun dah boleh buka, masjid pun dah boleh nak solat tarawih tapi kena ikut SOP yang ketat. Promosi buffet ramadhan pun meriah dah ni kat hotel - hotel. Kali ini sis nak kongsi jadual waktu berbuka puasa dan imsak bagi negeri Kelantan untuk tahun 2021.  Untuk negeri Kelantan je la sebab sis kat Kelantan. Nak tahu jadual waktu berbuka puasa dan imsak seluruh Malaysia, korang tengok lah SINI




waktu berbuka puasa dan imsak Kelantan 2021



waktu berbuka puasa dan imsak Kelantan 2021

This post have 0 komentar


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post