Hadiahkan Si Comel Dengan Barang Baby Dari Lovingly Signed

Hadiahkan Si Comel Dengan Barang Baby Dari Lovingly Signed | Salam semua, terfikir -fikir mana lah nak cari barang keperluan bayi ni. Musim nak bagi hadiah kat baby. Masa tu lah buntu tak tahu nak beli apa. 

barang baby

Pening sungguh kan, itu baru baby. Nak tanya korang la pulak nak bagi hadiah apa, tak ada siapa nak jawab. 

Baru - baru ini, Wani ada terbaca di laman web yang menjual barang keperluan bayi. Klik saja laman web tersebut terus rasa kenapa comel - comel sangat barang baby kat sini. 

Terus rasa nak share dengan korang semua, mana tahu kot korang ada yang berkenan kan nak jadikan hadiah untuk saudara - mara, kawan - kawan yang bakal menimang cahaya mata ke. 

Bakal - bakal ibu di luar sana yang tak sempat nak ke kedai barangan bayi, boleh terjah laman web ni. 
Buat dulu senarai barang baby yang mana perlu. 

Kalau nak bagi hadiah sempena majlis akikah pun rasa dah sesuai sangat.

Laman web apa tu, dari tadi cakap pasal laman web kan, keterujaan bila tengok barangan baby terus rasa nak pengsan,hii sebab ke semuanya memang menarik. 

Kalau korang nak cari barangan baby sebagai hadiah, boleh tengok sendiri di Lovingly Signed.

Pelbagai Barang Keperluan Bayi Yang Menarik Di Lovingly Signed 

Masuk laman web ni bukan yang bakal bergelar mak - mak jerr yang teruja, yang bukan bergelar mak - mak ni pun macam tengok tak berkelip :D. Nak tahu tak apa yang menarik di Lovingly Signed ni ?

Di sini, korang boleh dapatkan pelbagai barangan bayi samaada pakaian bayi, blankets & towels, aksesori dan toys dan juga di sini ada juga pelbagai set hadiah menarik yang ekslusif yang ditawarkan.

Comel -comel semua, nanti kita tunjuk gambar ya.

Di antara barangan bayi yang ada di Lovingly Signed :

Pakaian bayi terdiri daripada robes, baby grows, bib, pyjamas dan juga tutu, Ternampak tutu teringat anak saudara, memang pakai tutu, menyerlah kecomelan dia. 

Ini di antara pakaian bayi yang boleh didapati di sini. Blankets dan towels,cantik - cantik blanket dan towels untuk baby.

barang baby

Untuk barangan toys dan aksesori yang lain yang boleh didapati di sini adalah seperti 

1. soft toys,
2. toy storage,
3. backpacks,
4. buku - buku pun ada,
5. laundry bags
6. lunch bags.

Ke semuanya untuk si comel. Banyak lagi ya corak menarik, ke semuanya korang kena explore di laman web sana.

barang baby

Sekiranya korang berhajat nak bagi set hadiah untuk bayi, ini di antara yang ada di Lovingly Signed.

Sangat ekslusif sebab ke semua set hadiah ini akan diletak dalam gift box. Antara yang lain ada gift card. Hadiah untuk baby girl dan baby boy, unisex gifts dan juga parent gifts 

barang baby

Menarik kan barangan bayi ini semua kan, macam - macam ada. Dengan pemilihan warna yang lembut memang sesuai untuk bayi. 

Material untuk pakaian bayi adalah 100 % cotton. Ini untuk memastikan keselesaan bayi apabila memakai dari produk LovinglySigned ini. 

Sememangnya Lovingly Signed memberikan keselesaan yang terbaik untuk bayi.

Tempah Barang Keperluan Bayi Custom Made 

barang baby

Kalau korang perasan, gambar - gambar di atas, ada kan ternampak nama - nama pada barangan bayi seperti blanket, baju semua tu. 

Kalau korang nak tahu, untuk ke semua produk dari Lovingly Signed ini boleh custom - made. 

Maksudnya, korang boleh custom made nama bayi untuk ke semua barangan bayi di Lovingly Signed.

Itu yang istimewa sangat dan memang sangat sesuai digunakan sebagai hadiah kepada si comel.

Dapat Gift Box Secara Percuma 

barang baby

Disebabkan ke semua produk dari Lovingly Signed adalah ekslusif, untuk pengetahuan korang semua, setiap barang yang nak dihantar kepada pelanggan akan diletakkan ke dalam kotak yang ekslusif hanya untuk pelanggan 

Lovingly Signed. Selain daripada nampak ekslusif, ia juga untuk memastikan ke semua produk dari Lovingly Signed selamat sampai kepada pelanggan tanpa kerosakan.

Kualiti produk pun terjaga sebab diletakkan dalam kotak khas dan juga sebagai tanda penghargaan kepada pelanggan. 

Cantikkan gift box dari Lovingly Signed ni. Untuk setiap satu order, korang akan dapat satu kotak khas ini.

Kotak ini boleh digunakan sebagai tanda ingatan dan juga boleh digunakan balik sebagai tempat untuk menyimpan barangan bayi. Sayang lah kotak ekslusif kan.

Penghantaran Ke Malaysia Dan Juga Antarabangsa 

Lagi satu, Lovingly Signed ini, kini sedang beroperasi di negara jiran, Singapura. 

Kalau korang nak order sini pun tak ada masalah, sebab Lovingly Signed ada juga buat penghantaran ke Malaysia. Jangan risau ya.

Caj untuk penghantaran dikenakan sebanyak SGD $ 25 dan sekiranya pembelian lebih dari SGD $ 250, penghantaran adalah percuma. Jimat dah kan kat situ.

Proses penghantaran mengambil masa selama 4 hingga 8 hari bekerja. Dah biasa dah tu kalau yang melibatkan penghantaran antarabangsa, lagipun negara berjiran. 

Dan korang juga jangan risau, sekiranya barang yang diterima tapi rosak, pihak Lovingly Signed boleh refund balik duit korang ya. 

Lagipun nak refund sekarang dah mudah, ada servis PayPal, online credit ataupun dengan kad kredit. Sama juga untuk pembayaran online untuk setiap produk dari Lovingly Signed.

Kalau korang nak tengok lagi details gambar  ke semua produk dari Lovingly Signed boleh layari laman web Lovingly Signed.

Untuk maklumat lanjut boleh layari di laman web dan juga laman sosial Lovingly Signed

3 Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post